Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Aamor & Tina - 28 januari 2013 19:26

En riktig måndag kändes det som när klockan väckte oss i morse och när vi tittade ut hade det kommit en hel del snö.

Okej kanske inte så mycket om man jämför med andra som fått snö men där låg säkert 5-7 cm blötsnö på marken.

Jag fick åka bil till syrran och det är ju aldrig fel, hihi!


Vi har vilat i soffan och tagit det allmänt lugnt idag förutom när vi var ute i snön och busade. Mattefar skottade trädäcket och vi var säkert mest ivägen om ni frågar honom men enligt oss hjälpte vi till mycket, hihi!

Matte såg att jag gnuggat huvudet i snön för håret i ansiktet stod åt alla håll när hon hämtade mig, hihi!


Hon jobbade länge idag och när vi kommit hem var jag hungrig och åt, hör och häpna en hel portion torrfoder utan något extra gott på - bra va!

Matte har skaffat sig en ny mobil och håller på att få fnatt här hemma för hon får inte rätt på vissa saker men det löser sig nog bara hon lugnar ner sig, hihi!

Hon får väl prata med nån som kan den sorten sen och så är hon envis så det ska bara funka men nu vill hon inte mer idag.

Fast hon får gärna hålla på lite till för annars finns risken att jag hamnar på trimbordet - okej okej matte jag hamnar där ändå, jajaja!

Blir nog inte mycket mer som händer hos oss i kväll tror jag för matte ska nog snart sätta sig framför TV.n, efte att hon satt upp ny tofs på mig.

 

Gammal bild men förhoppningsvis blir det inte en sån här tofs, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards