Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Aamor & Tina - 29 januari 2013 17:21

Som det snöade i morse, det kom från alla håll och mycket var det. Jag liknade nästan en snögubbe när jag väl kom fram till syrran men det blev inga klumpar i pälsen vilket matte tyckte var konstigt.

Som tur var slutade det snöa strax innan 8 men det hann komma en hel del, övergick i regn sen så egentligen var det helt onödigt att det skulle komma nån snö överhuvudtaget!


Jag och syrran tvingade som vanligt in matteföräldrarna i TV rummet så vi kunde sova i soffan, vi kan liksom inte gå in själv fast dörren är öppen!

Blivit lite bus på trädäcket och i hagen, vi var ute och luftade oss strax innan matte kom och hämtade mig, hon märkte det för vi var lite blöta om tassarna.

Innan vi gick hem fick matte mat hos matteföräldrarna, hon kunde inte tacka nej till hemmagjord kålpudding för hon gillar det, i alla fall puddingen för kålen skrapar hon bort, hihi!


Var rätt så blött överallt när vi gick hem men jag försökte hålla mig där som var minst vått.

Ville inte ha nån mat direkt vid hemkomsten idag utan hoppade upp i soffan och somnade där - också gottigt, hihi!

Matte fick ringa supporten för sin mobil idag igen så nu har hon nog fått kläm på det mesta i alla fall, det tror hon i alla fall men jag tvekar, hihi sladdra inte för henne att jag tycker så!

 

Från december förra året men jag ligger på samma ställe nu!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards