Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Aamor & Tina - 30 januari 2013 17:28

Det var så mörkt i morse när vi gick iväg för nästan all snö hade regnat bort under natten, låg lite där traktorn plogat upp längs med kanterna på cykelbanan.

Jag tycker det känns äckligt att gå på gräs när snön försvinner så jag försöker alltid undvika det de första dagarna, matte skrattar åt mig och säger att jag är lite konstig!


Vi fick besök av mattesmors syster och jag och Affi blev så glada när vi såg henne.

Hon berättade att deras så kallade moster gått bort under natten, hon skulle bli 91 i år så åldern var hög. Hon är uppväxt som syster till mattes mormor men var ett fosterbarn från början men hon stannade kvar så därför så kallad moster.


När matte kom så såg vi att hon hade en påse med sig som var från min affär men så plockade hon upp det hon handlat och då var vi inte så intresserade längre för det var torrfoder till Affi, hihi.

Hemma visade matte att hon köpt ett nytt tuggben som tydligen är bra för tänderna så det kan hon ju själv tugga på, hihi!

Som tur var där en påse men såna tuggben som hon kastade i helgen så jag blev nöjd ändå!


Lite trist om vädret: det har regnat en hel del så snacka om att det är blött och äckligt lägger matte till för all hundskit folk bara lagt snö över kommer fram nu!

Det var otroligt dimmigt i morse men det lättade när regnet kom.

 

Gammal bild på mig och Ollie men i morse kom han springandes efter oss när vi skulle iväg, han ville kela lite och önska oss god morgon!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards