Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Aamor & Tina - 31 januari 2013 18:57

Trött trött trött i morse men det var ju bara idag och en dag till!

Ganska så blåsigt när vi gick iväg men vi hade vinden i ryggen eller baken för min del, så det gick bra ändå.

Blev ju mer blåst senare men inte så farligt som de trodde det skulle bli här.


Syrran och jag har tagit det lugnt eller rättare jag har tagit det lugnt för hon har haft fullt upp att "passa" mig. Hon kollar in vad jag gör så fort jag rör mig - hon är så rolig min lilla extra mamma, hihi!


Ska nog lägga in en protest mot mot sen matte för hon kom inte förrän efter 17 och hämtade mig!

Syrran berättade allt att hon såg matte komma men hon bytade bil och så körde hon och mattefar iväg. De var och handlade och några andra ärenden, matte kör så slipper mattefar cykla med en massa kassar och det är ju bra att veckohandla och det gör ju att matte inte småhandlar annars i veckan - jo nån gång men oftast kommer hon och hämtar mig direkt!

Hon visade när vi kom hem att hon köpt torkad kycklingfilé till mig så hon blev lite förlåten så där hade hon tur, hihi!


Ollie kom springandes när han såg oss komma runt hörnan på vårt hus och jag fick snabbt ett kel innan han stack vidare in i några buskar - lite kel är bättre än inget!


Måste säga att matte börjar bli vän med sin mobil, i alla fall med det hon använder dagligen - bra matte!

 

Innan i januari där matte inte ville vara med på mer än en liten hörna men jag ska synas!!!

Okej jag är en linslus!!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards