Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Aamor & Tina - 3 februari 2013 16:46

Blev längre sovmorgon idag även om matte vaknade först den tiden hon brukar gå upp. Matte vaknade riktigt först 8.30 och då sa hon nått till mig som fick mig att skämmas!

Hon frågade om något hänt under natten och det fick mig att borra ner huvudet i min säng!

Jag försökte väcka matte i natt, hon har nått svagt minne om att jag snackat men hon ville inte vakna så vad gör en stackare då!

Matte gick upp men jag låg kvar och när jag hör henne säga "oj vad har hänt här?" skämdes jag ännu mer men matte säger bara vidare "jag är inte arg på dig Aamor för vad ska du göra när matte inte vaknar".

Matte tog upp efter mig och sen fick jag ställas i duschen för även jag hade blivit lite kladdig.

Jag var duktig ändå sa matte för jag hade satt mig vid ytterdörren och på golvet och inte på dörrmattan - bra va fast jag skämdes!


Vid 10.30 gick vi ut och då sa matte att vi skulle ta en snabb sväng till syrran men först träffade jag en kompis, vi är inte alltid kompisar men idag var vi, hihi! Neo heter han vi busade lite men sen gick vi åt olika håll!

Blev lite snabbus hos syrran men sen ville hon upp i mattefars famn och då tyckte jag att jag kunde lägga mig i soffan för ska vi inte leka kan man lika bra sova.

Ville ut i vår hage efter en stund och då hängde syrran med och där busade vi ordentligt!

På hemvägen stötte vi på Kenzo och Yatzy mina Whippet vänner och deras husse, de blev så glada när de såg mig men när Kenzo ville busa drog jag mig undan för den herren har några långa ben, hihi!

Det är så kul att träffa en massa kompisar även om de inte är katter, hihi!


Har precis ätit, matte åt först men då sov jag men snacka om tur för hon orkade inte äta upp hela köttbiten så jag fick småbitar av den över mitt torrfoder - mums!

Matte lyssnar på sin ljudbok och jag slöar så det blir en bra kväll trots att det är söndag!

Matte är nöjd med helgen för hon har nästan tvättat all tvätt så nu kan hon fylla på tvättunnan igen så hon har att göra igen, hihi! Inte det roligaste men skönt när det är gjort!

 

Från februari förra året!

Vänta på mig matte!!!!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards