Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Aamor & Tina - 14 februari 2013 18:19

              

Idag är det ju Alla Hjärtans dag och vi hoppas att alla har haft och får en toppen dag!


Min dag har varit mest som den brukar men med mycket mera bus ute med syrran, mattefar skottade lite mer i vår hage så vi inte skulle se ut som två snögubbar när vi kom in!

Min tofs har hamnat på sniskan så den ska väl matte sätta om sen. Syrran springer nämligen fram och försöker dra mig på rätt köl när jag gnuggar mig i mattorna så därför ser den ut som den gör.


Matte var sen idag med men det var bara för att hon skulle besiktiga min, förlåt vår bil och den gick igenom utan minsta fel så mer godis till mig nu när hon inte behöver laga nått, hihi!

Åt mat hos syrran innan matte och jag gick hem.


Matte ringde VVS:aren som ska byta våra termostater när vi kom hem och han sa att han skulle komma vid 18-tiden men nu är klockan 18.28 och än har han inte kommit, det ryker nästan ur mattes öron, hihi!

Nu ringde han precis och är på väg men matte tror inte det från han är här, hihi!


Vi ska nog njuta av kvällen och kela massor för en Alla hjärtans Dag är som bäst när jag får vara nära matte!

 

Gammalt kort på mig och matte!


Puss på er alla ute i välden!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards