Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Ja!

Av Aamor & Tina - 15 februari 2013 17:41

Fy tusan så trött jag var i morse när klockan ringde, tur jag kan sova ända tills det är dags att gå iväg.

Inte utan jag vill ropa "Ja, det är fredag" sista dagen denna vecka och nu ska jag ta och passa matte hela helgen, hihi!


Dagen hos syrran har mestadels spenderats på rygg i soffan eller i nån annan liggande ställning på golvet eller i nån av Affis sängar som är mina också!


Matte var sen för hon och mattefar var och handlade innan matte hämtade mig. En bra sak var att matte inte var hemma med våra saker innan för vi skulle ju åka bil hem men jag tror nästan att hon ångrade sig att hon inte varit hemma med sakerna för hon lät lite konstigt när hon bar hem en stor kasse, ett fack ägg och mig i koppel från garaget - förstår inte vad hon menade när hon kallade mig "yr höna", hihi!

Har ätit min mat nu när vi kom hem och just nu busar jag ute på balkongen, gnuggar mustaschen är det rätta men matte tror jag busar där, hihi!


Nu ska vi inte göra så mycket mer än att hålla fredag och det brukar bli tidigt sänggående för vi är rätt så trötta då!

Trevlig helg alla!

 

Bild från januari!

Obs! slipper trimbordet idag!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

15 februari 2013 19:13

Det är skönt att veckan är slut. Det är jag med ;-)
Ha en fin fredagskväll och tack för paketet!!!

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

15 februari 2013 19:26

Visst är det gott med helg!
Det var så lite så hoppas det smakar för tjejerna!

 
Melody

Melody

15 februari 2013 21:05

Du är ju så söt att matte och jag höll på att svimma idag när vi tittade in här hos dig! Hoppas du och matte har en riktigt skön kväll och att ni somnar tidigt för
att vara utvilade till lördagens bus!
Massa pussar från Melody!
Matte hälsar så klart!

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

15 februari 2013 21:31

Jag blir bortskämd av alla komplimanger från er men det gör inget för jag älskar det, hihi!
Hoppas ni också får en skön kväll!

 
Laika

Laika

16 februari 2013 13:49

Du är ju alltid så himla söt på trimbordet :)
Skönt med slapp-fredag. Att inta sådana liggställningar är ju helt perfekt :)
Hoppas ni får en bra helg.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

16 februari 2013 16:12

Tack!
Slappa är skönt och sova på olika sätt måste man ju prova, de flesta är sköna också, hihi!

 
Buttons

Buttons

16 februari 2013 14:31

Nej men hejsan Aamor, det var himla länge sedan, min matte är lat, mycket lat. Jag har tänkt på dig när det är snö och kallt brrrrrrr. skönt å slippa sånt tycker jag. Matte har snott min blogg, men hon har lovat att jag ska få den tillbaka snart. Hon har köpt en husbil i Sverige, och vi ska åka runt tillsammans hela sommaren. Jag vet ju inte hur mysigt det kommer att bli än, men hon har lovat att jag kommer att älska det...........vi får väl se. vi kanske t.o.m kommer att ses nån stans i det avlånga landet ?
varma pussar till dig och hälsa syrran.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

16 februari 2013 16:11

Vad kul att höra av dig för vi har saknat dig!
Du kommer att älska husbilen och det hade varit kul om ni landade i Skåne, man vet aldrig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards