Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Aamor & Tina - 16 februari 2013 17:51

Så skönt att det är lördag och jag och matte kan vara hemma och bara njuta av det. Sov inte så länge för matte vaknade tidigt men hon slumrade till lite då och då så egentligen gick vi inte upp förrän 8.15

Tog en halvlång runda när matte fått kläderna på sig och sen har vi inte gjort så mycket mer idag, hihi!

Självklart har vi varit ute och gått några gånger för jag måste ut och kolla katterna och göra mina behov.

Matte har mest lyssnat på bok och tittat på DVD där emellan.


För en timme sen låg jag och snackade med matte och först trodde hon att jag ville ut men det ville jag inte utan jag tittade på trimbordet och då förstod hon att jag ville ha lite mys där uppe - knasigt jag vet för jag ångrade mig så fort hon hittade en tova på frambenet, hihi!

Tyvärr fick jag ändå bita i det sura äpplet men det blev massor av mys också!

Efter myset vill jag ut i fall där var några katter som kunde se hur fin jag blev, hihi!

Inga katter syntes så jag valde att leka mullvad i snön istället med det resultatet att matte inte tyckte att det hade varit lönt att jag blivit fin innan - nått kul får man ju ha!


När matte lagade mat till sig åt jag min mat, det är gott när man är hungrig.


En sommar bild på mig, den är från min första sommar och jag är nog 8 elller 9 månader på den!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards