Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Aamor & Tina - 18 februari 2013 16:45

Måndag igen och matte sa att vädret också var måndag! Hon sa inga fina ord när hon tittade ut för det hade kommit några centimeter snö och det snöade än!

Snöandet har fortsatt hela dagen, inga mängder men tillräckligt säger hon, regnat lite då och då men det snöade när vi gick hem. Blöt tung snö men jag tycker att det var jättekul!


Syrran och jag har mest sovit, eller rättare sagt jag har mest sovit och hon har suttit och vaktat mig!

Vi har busat som tusan rent ute i vår hage, det var hur kul som helst. Vi sprang och jagade varandra och rullade runt, jag lekte mullvad också, hihi!


Matte slutade tidigt och det är skönt men troligen ska hon jobba längre en annan dag men det gör inget idag, hihi!

Vi gick hem och jag träffade på två hundar, Lukas - en Westi som jag brukar hälsa på och en liten valptik, hon var söt men oj så busig!

Ville ha mat när vi kom in så jag har ätit mitt torrfoder med 1 tsk smält smör på, väldigt gott!

Matte gjorde äggmackor till sig för hon hade ätit på jobbet idag så hon behövde inte mer sa hon men hon fick inte gulan för den åt jag - bägge gulorna, hihi.

Nu tänker jag vila lite och matte ska nog göra detsamma så vi orkar gå ut i den tunga snön sen, matte sa att stan har nog redan satt in sina skottsaker för inget var skottat längs med cykelbanorna!

 

Bild från feb förra året men jag får en sticks efter maten!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards