Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Aamor & Tina - 21 februari 2013 18:14

Tänk att det är nästan helt ljust nu på morgonen när matte och jag går iväg, man piggnar till lättare då!

Syrran stod precis innanför ytterdörren när jag kom dit i morse så matte fick säga till oss att gå in så hon också kunde komma in i huset, känns bra att vara så efterlängtad.


Solen har lyst nästan hela dagen och det var underbart skönt när vi var ute i vår hage och busade. Först satt vi i skuggan men då sa mattefar till oss att vi skulle röra på oss för annars blev vi kalla men då kom vi upp till honom på trädäcket och satte oss och solade, hihi!

Då han sa att vi skulle gå in for vi iväg ner i hagen igen och så blev det bus som hete duga, hihi!

Det är nästan het hård skare på snön men ibland går benen igenom och då blir man lite paff men det är kul!


Matte var sen för hon hade varit och shoppat med det är helt okej men hon var efterlängtad och när hon kom in så böjde hon sig ner och då hoppade jag upp och gav henne en smällpuss mitt på munnen.

Jag åt mat hos matteföräldrarna innan vi gick hem så det slapp jga göra hemma!

Mötte en Jack Russel hane precis innan vi svängde in till vårt hus så vi hälsade och sen gick vi åt vars ett håll.

Ollie kom springandes och gav mig några strykningar för att sen hoppa in till sig själv igen.


Matte gillade inte min frilla idag heller, hade kliat lite vid tofsen och den hängde på sniskan och spretade åt alla håll men nu sitter den där den ska.

Matte såg när jag kliade mig i öronen så de blev tvättade med sånt där medel som sprutas in och masseras - gillar det inte!

 

Gammal bild på mig och syrran när vi kutar runt på skaren! Affi jagar mig som vanligt, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards