Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Aamor & Tina - 22 februari 2013 16:59

Var så trött i morse att jag orkade inte ens gå in och lägga mig uppe i soffan utan stannade på mitt fårskinn i hallen och när matte kom från duschen la hon sig ner framför mig, pussade mig i pannan och sa att det är fredag idag så det är sista dagen hos syrran, så härligt det var att höra.

Fredag är absolut den bästa dagen i veckan och speciellt när matte kommer 15.30 och hämtar mig!


Varit en rätt så slö dag hos syrran. Vi har varit ute i hagen för syrran var på bushumör men efter att jag sprungit ut la jag mig ner i snön och vägrade springa mer trots att Affi studsade runt mig för att få igång mig!

Vill jag inte så vill jag inte, så är det bara, hihi!


Matte hämtade mig och så fort jag fick syn på henne blev jag hungrig så jag åt mat innan vi skulle hem.

Matte frågade om jag var intresserad av att åka bil hem och då fick jag bråttom så när matte snackade lite väl mycket med matteföräldrarna fick jag skynda på henne och säga "nu nu nu", hihi!


Hemma drog matte igång en del, dammsugaren åkte fram, tvättmaskinen blev startad och sängen renbäddad, tydligen var där grusigt igen, hihi!

Nu är hon som tur klar förutom att tvätten ska hängas sen men det stör ju inte mig, hihi!

Sängen har jag inspekterat noga och bäddat om men när matte satte sig vid datorn intog jag min favoritplats - under skrivbordet med huvudet på mattes fot!

 

Bild från i december men det såg nog ut på samma sätt när jag bäddade om nu, hihi!


Trevlig helg!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards