Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Aamor & Tina - 25 februari 2013 17:19

Jaha då var det måndag igen och det är bara att gå upp när mattes klocka ringer, nästan i alla fall för jag kan ju sova lite längre än vad hon gör.

Matte kunde inte somna igår kväll så den där tuppluren på soffan var kanske inte så lyckad. Sen hjälpte det kanske inte att jag sa till att jag behövde gå ut när matte gick upp en sväng vid 00.15

Var inte i nått speciellt stort behov men det trodde matte för jag sa till högt att jag ville ut - ville mest spana men det är ingen bra idé så sent upplyste matte mig om, hihi!

Fast till sist somnade hon och det var säkert för att jag rullade ihopa mig intill hennes mage.


Vi blev lite sena för matte fastnade i nått hon läste på datorn så det blev bråttom med min runda och sen in i bilen för att sen köra till syrran. Matte fick ge sig iväg direkt så jag blev lite snopen.

Syrran har passat mig som en plåsterlapp, hjälper inte ens att jag hoppar upp i soffan för hon säger till mattefar att hon också ska upp där så han lyfter upp henne.

Busat ute i vår hage och det är kul för då kan vi springa av oss lite, eller rättare syrran kan springa av sig för inne är jag rätt så avslappnad, hihi!


Matte slutade sent idag och trots lång väntan på henne hann jag inte hämta nån leksak förrän hon redan var inne men hon fick en puss och sen sprang jag och hämtade en leksak, hihi!

Vi gick hem och halvvägs såg jag 4 mindre killar komma gående och sparkade en boll mellan sig, det såg kul ut men jag såg ju att hade jag gått på som vanligt hade vi hunnit korsa deras väg och då hade jag inte kunnat kolla in dom riktigt ordentligt så jag stod kvar och nosade på en snöklump men hade ögonen på killarna.

Precis lagom så vi skulle mötas fick jag fart, hihi! Matte påstod att jag planerade det. ja klart jag gjorde, hihi!


Nu har matte ätit och hon la upp mat till mig men jag tror jag struntar i det idag eller tar det kanske senare för just nu ligger jag i soffan och myser!

Hörde nog att matte sa att tofsen skulle sättas om för den hängde lite och så hade där blivit en bula mellan de två gummibanden och matte stör inte när jag sover, hihi!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards