Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

Trötta!

Av Aamor & Tina - 28 februari 2013 18:17

Jag tror att jag och matte är lika trötta idag så förhoppningsvis blir det tidig sänggång för matte, själv har jag redan lagt mig i min del av soffan!


Mattemors syster kom på besök idag och Affi tyckte att hon var lite långsam in så hon försökte jaga in henne, hihi!

Själv försökte jag sno hennes vantar men hon stoppade ner dom i kappans fickor - trist alltså!

Busat lite i hagen och sen sovit inne.

Jag har börjat med att hoppa upp i soffan hos matteföräldrarna så fort matte gått ut genom ytterdörren, går ju inte att sitta i köket och vänta ut matteföräldrarna som ska äta frukost och en massa annat innan de sätter sig i sina fåtöljer, hihi! Ibland sätter dom sig inte alls där och vad liknar det, hihi!


Matte hade varit och veckohandlat innan hon hämtade mig så hon var sen men jag visste ju om det så det var okej.

Inga katter ute idag, matte sa att det är för ruggigt väder för dom att vara ute i, äh lite får de väl tåla när jag kommer, hihi!

Idag har det inte varit så fint väder som det var igår, det har varit kallt och fuktigt, gillar solen bättre!

Har varit uppe på trimbordet för jag hade en gardin framför hela ansiktet och matte sa att hon gillar att se mitt söta ansikte, ja ja som hon inte sett det innan, hihi! Skönt nu när det mesta av gardinen är borta!

 

Gammal bild men där ligger jag och myser just nu!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

28 februari 2013 18:45

Klart att matte vill se ditt söta ansikte och inte en massa hår som är i vägen!
Imorrn ÄR det fredag äntligen! Hurra för helgen som kommer!

=^.^=

Kram å nospuss

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

28 februari 2013 18:47

Ja hurra för att helgen är på ingång, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

28 februari 2013 18:57

Vi tyvcker nog att du borde fått låna vanten! Sov gott! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

28 februari 2013 18:58

Visst borde ja få göra det!

 
Laika

Laika

28 februari 2013 19:58

Det är bra att din matte tar bort din gardin så att vi också får se ditt söta ansikte, det gillar vi :)
Hmpf... vem stoppar sina handskar i jackan när det finns vovvar som gärna biter lite i dom? Det där förstod jag inte alls, hihi. Varma, lite nerslajmade vantar är väl det näst bästa man kan ha :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

28 februari 2013 20:02

Precis så tycker jag också och hade jag fått en så hade den bara blivit lite blöt men hade syrran fått en hade hon gärna tuggat uti den, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards