Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Aamor & Tina - 4 mars 2013 17:19

Det har inte hänt så mycket här hemma idag.

Matte har varit hemma för hon behöver vila sin rygg och röra på sig i måttlig mängd, kan bli lite mycket rörelse på jobbet när hon har ont i ryggen.

hon hoppas bara att det värsta snart ska lägga sig så hon kan jobba igen.


Vi har gått några korta rundor, en blev lite längre men det var nog maxlång för henne men smärtan lägger sig fortare än innan.

Själv har jag sovit i soffan när matte kollade på DVD och så har hon lyssnat på bok.

Jag har varit uppe på trimbordet för jag behövde, sa matte i alla fall få ny tofs och lite genomkamning.

Mina tassar blir så smutsiga nu när det töar ute och är lite slaskigt, de är nästan helt svarta när vi kommer in så jag hamnar i duschen för att få dom vita igen.


Har träffat på Peggy och hon ville kela lite men matte ville inte stå still så länge så vi gick vidare och Peggy gick åt andra hållet.


Har jag inte legat i soffan så har jag intagit denna ställning, hur skön som helst, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards