Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Aamor & Tina - 6 mars 2013 19:08

Matte vaknade tidigt idag också men det var helt okej ändå.

Varit en stund hos syrran för matte behövde åka till apoteket och lite annat så jag passade på att leka lite eller det blev nog kanske lite väl mycket pipande efter matte, hihi!


Nu i kväll fick vi besök av mattes kusin, hon mellanlandade hos oss mellan jobb och kvällskursen och de åt mat ihopa.

Kusinen hade maken hemma och sonen skulle prova på att sova över hos sina farföräldrar, vi får höra sen hur det gått!

Matte sa vid 16-tiden att kusinen skulle komma och jag började vänta men när hon inte kom frågade jag "när" ett antal gånger.

När det väl ringde på dörren var matte taskig och bara öppnade en liten bit så jag kom inte ut till henne utan fick nöja mig med att kika ett tag med ett öga - fismatte!

Jag blev jätteglad när hon sen kom in och låg och passade henne hela tiden.

Vi följde henne sen till bilen men jag blev lite distraherad för Peggy kom också och följde med oss hela vägen.

Peggy har varit otroligt kelig hela dagen för varje gång vi varit ute har hon kelat med mig.


Matte är lite bättre i ryggen idag, känns inte lika mycket men tillräckligt ändå säger hon. Vi är så glada för all bättring!

 

Jag och mattes kusin, gammal bild en gång när vi var och hälsade på hos dom!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards