Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Aamor & Tina - 7 mars 2013 17:44

Det har inte varit mycket fart här hos oss idag utan vi har nog mest slöat!
Inget kul väder att vara ute i heller för det blåser rent för mycket enligt min smak!
Var hos syrran en stund för matte körde mattefar till stan, hon tyckte synd om honom som skulle cykla ner i den blåsten.


När vi var på väg hem från garaget fick matte syn på Peggy, jag såg inte henne men hon såg oss och kom i galopp efter oss.
Vi hann till bänken och så blev det en massa kel!
Hon hoppade upp på bänken och det gillade jag inte direkt för då nådde jag inte henne.


Matte ligger i soffan och lyssnar på bok, så ser detta inlägget inte ut som vanligt är det för hon skriver med mobilen.
Matte stannar hemma hos mig i morgon också för att kunna bli så bra som möjligt och sen får hon ta nya tag på måndag.
Matte är lite smått stolt över mig för jag finns på bild på både södras Shih Tzu och Sv. Shih Tzu klubbens hemsida.
Jag är mattes linslus, hihi!

 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards