Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Aamor & Tina - 10 mars 2013 16:07

Matte vaknade jättetidigt, redan 05 men som tur var låg hon kvar i sängen och lyssnade på bok. Vi gick inte upp förrän 8.30

Själv kollade jag in vad matte tänkte göra och när jag såg att hon gick in i badrummet intog jag min del av soffan och sov där en timme till.

När jag vaknade ville jag ut på direkten. Blev en halvlång runda, jag ville gå längre men matte gnällde på att det blåste för mycket, jag lyfte nästan, hihi!

Nu har det blåst så länge att jag nästan tycker att det är kul när pälsen flyger åt alla håll och sen är det rätt skönt att lufta pälsen. Blev till och med på bushumör och ville ha den delen av kopplet som matte håller i, jag tyckte hon kunde släppa det helt och drog och slet i det men hon sa att jag kanske blåste bort då, hihi!

Matte sa att jag var bra glyttig, hihi!


Blev lite soffmys när vi kom in igen, först sov jag en stund och matte satt och lyssnade på sin bok men rätt som det var sa jag till matte att det var keldags och så kröp jag närmre matte och hon drog upp benen!

 

Tyvärr hittade matte då några tovor som hon försökte dela på samtidigt som vi gosade - det är inte okej så jag hoppade ner!

Tyvärr hamnade jag på trimbordet sen och vips så var tovan borta, hihi!


Jag kände mig lite rastlös och ville gå ut, vi tog en kort sväng om syrran och sen gick vi vidare, blev en långrunda nu och jag njöt hela tiden. Blåser fortfarande mycket men det har kanske lagt sig lite och så tittade till och med solen fram lite då och då.

Det har till och med kommit några snöflingor idag, bara väldigt lite inget alls som la sig. Har nog varit värre längre söderut i Skåne om vi fattat rätt!

Matte har ätit mat nu och hon tyckte att även jag skulle äta eftersom jag stuntade i det igår men jag var trött efter rundan så ja jag la mig istället, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards