Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Aamor & Tina - 11 mars 2013 18:36

Matte vaknade 10 minuter innan klockan ringde och det var bra för då kunde vi vakna till i lugn och ro.

Idag är det måndag och matte ska jobba igen och själv ska jag på "dagis", hihi!

Fick åka bil dit och tur var det för det var riktigt kallt ute, -9 grader. Vi har inte fått nån snö som jag såg min bloggvän Melody fått och även min uppfödare hade fått snö och det är inte det lilla heller!

Fast så kallt som vår vän Julia hade hade inte vi tack och lov!


Syrran har varit lycklig idag som fått passa mig en hel dag och hon har vaktat mig som en hök!

Vi var ute och lekte på trädäcket och när jag ville busa lite så åkte jag på ett nacksving av syrran, nästan i alla fall - snällt!

Solen har lyst och det har varit riktigt gottigt trots att det varit kallt.


Så lycklig när matte kom och hämtade mig för hon jobbade ju länge idag.

Vi gick den långa vägen hem och då blev jag på bushumör igen och bet tag i mitt koppel, vårkänslor kanske, hihi!

Satte oss ute ett tag på vår bänk och då kom Peggy och nosade på mig men hon ville bara kela med min matte idag men det gjorde inte så mycket för jag kollade in Basti och Simba som busade på gräsmattan.

När vi kom in sa matte till mig att jag skulle äta, har hoppat över maten i 2 dagar nu, först ville jag inte men till sist tröttnade jag på mattes tjat och åt och så var jag lite hungrig också men det erkände jag ju inte för matte, hihi!

Nu ska vi slappa hela kvällen - jag i alla fall!


Matte tog ett kort igår på mig när jag precis nyst och min tofs la sig som en rund liten hatt på huvudet - matte skrattade åt mig men ändå var hon tvungen att fota innan hon rättade till "hatten"!

    

Tror ni jag kan vara med på den där "hattparaden" på nån galopp tävling eller vad det nu är, hihi?




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards