Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Aamor & Tina - 12 mars 2013 17:24

Det var ännu kallare i morse, hela -13 grader och det var rätt så kyligt om nosen!

Fast nu får matte som hon vill att det ska frysa till ordentligt nu när snön är borta så alla otäcka små fästingar och mördarsniglar kan gå hädan, en del i alla fall!

Det har hjälpt att det varit strålande solsken för man blir så pigg av det.


Idag har det varit rena pusskalaset för mig!

Först kom mattemors syster på besök, hon fyller år i morgon och matteföräldrarna bjöd henne på mat idag och så ska hennes vänner komma i morgon och några av barb och barnbarn.

Hon fick pussar av oss bägge, kan ju inte bli bättre för henne, hihi!


När matte kom så fick hon en riktig tryckare mitt på munnen när hon lyfte upp mig, hihi!

När vi sen gick hem var det tre barn som jag känner som var ute och lekte och när de fick syn på mig hörde jag "Åh Aamor, min lille älskling nu ska vi pussas" och så kastade de sig på marken och då delade jag ut pussar i tur och ordning och sen tog jag ett par varv till, hihi!

Jag älskar att pussas!


Vi har nu varit hemma ett tag och jag ville inte ha min mat när matte serverade den, gick och la mig istället. Kanske jag vill ha den senare.

 

Gott att ligga i soffan (gammal bild).


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards