Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Aamor & Tina - 13 mars 2013 18:15

Träffade på vår kära granne i morse, hon passar sitt barnbarn hund och vi blev jätteglada att ses igen, han ville leka men jag tyckte dels att det var lite tidigt och sen har han några stora tassar så jag nöjde mig med att nosa på honom.


Dagen som vanligt hos syrran, sov, bus och sen en massa pussar till matte när hon hämtade mig!


Vid middagstid började det snöa lite smått här - nä vi vill inte ha mer snö nu men det fortsatte och ökade lite i täthet men som tur blev det bara ett tunt skikt med snö - än så länge i alla fall för man vet ju aldrig om det kommer mer!

Inne åt jag min mat och mitt "efter maten" godis och av någon märklig anledning hamnade jag på trimbordet sen.

Tofsen blev omsatt och lite borstning på det och sen var matte nöjd och jag med, hihi!

Ett måste efter trimbordet är ju godis eftersom jag varit duktig och det ser jag absolut till att matte inte glömmer bort för hon kan ha dåligt minne när det gäller sånt, hihi!

 

Torkad kycklinfilé är gott men det kan vara lite hårt ibland och matte var tvungen att ta kort på denna hårt arbetande kille, hihi!

Sen sa matte nått som inte kan stämma, att jag kör med henne!

Det gjorde jag inte och jag kan inte hjälpa att jag vill så mycket ibland, hihi!

Började med att jag ville ha en bit kycklingfilé till och det fick jag men jag spottade ut den och gick ut i köket och tyckte att matte kunde öppna balkongdörren så jag kunde gå ut där istället.

Efter lite påtryckningar reste sig matte från datorn och öppnade balkongdörren men då rusade jag in och tog kycklingen och ville inte gå ut längre, hihi!

Matte satte sig och då kom jag på att jag var törstig och jag ville ha vatten från sprejflaskan som står i TV rummet, jag ger mig inte trots att matte säger att jag har nytt vatten i köket så matte får resa sig och spreja vatten i min mun, hihi!

Försökte sen få mer kycklingfilé men då var det totalstopp och då kom mattes påstående att jag kör med henne!

Nu har jag i alla fall gett upp och gått och lagt mig istället för det tar på att ränna fram och tillbaka och samtidigt att få matte att hänga med och att få henne att lyda mig, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards