Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Aamor & Tina - 15 mars 2013 17:16

Idag är det fredag och det är ju veckans bästaste dag, hihi!

Kändes rätt tungt i morse att gå upp men den sista dagen kan man ju orka med om man anstränger sig lite, hihi!


Matteföräldrarna hade en dam på besök idag och jag och syrran tog väl hand om henne när hon kom men sen gick jag och la mig istället så jag kan orka med att underhålla matte ikväll - man ska ju hushålla med krafterna!


Låg till och med och sov i soffan när matte kom från jobbet så jag hann precis ut till dörren och hälsa henne välkommen hem.

Matte sa att vi skulle åka bil hem och då fick jag bråttom och fick säga till matte ett par gånger att jag var redo och att matte gott kunde skynda sig lite.

Matte körde en lite längre runda än bara hem så jag skulle få åka lite mer, snällt av henne.

Solen sken så vi satte oss på bänken och njöt en stund och då kom en som jag känner och hon blev så glad när hon såg mig för det var längesen nu sa hon. Hon berättade att de hade fått avliva sin katt i början av veckan för hon hade blivit sjuk men så var hon också hela 18 år - trist ändå!


Inne fick matte nått hemskt ryck och drog fram dammsugaren och började plocka både här och där!

Jag tyckte att hon var lite jobbig så jag la mig på dammsugarsladden och när matte drog iväg med den förljde jag med för jag reste mig inte - jo först när matte vände sig om för att se var den fastnat, hihi!

Nu är det lugnt igen och jag kan sova en stund - tror jag väljer att äta senare för matte kanske fixar nått gott även om hon säger att hon inte ska göra det utan ta nått lätt bara.

 

Från mars förra året!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards