Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Aamor & Tina - 24 mars 2013 17:56

Vaknade tidigt även idag och jag ska nog lära mig några vaggvisor och sjunga dom för matte, hihi!

Vi gick ut vid 8.30 och det blev en sån där lagom morgonrunda. Träffade på Peggy och hon slog följe med oss en bit men sen fick matte ta mig under armen en liten bit annars hade vi inte kommit nån vart enligt henne!


Matte sa att det var dags med bad idag så jag pep direkt in under köksbordet men då började hon skratta och sa att det var inte jag som skulle badas utan min syster och då kom jag fram igen!

ite senare gick vi till syrran och matte började med att reda ut de tovorna hon hade och sen blev hon badad.

Matte och hon tyckte lite olkia vid några tillfällen efter badet och jag var tvungen att springa ut i köket och kolla så Affi inte var dum mot min matte, sa ifrån att hon skulle skärpa sig och sen gick jag in till matteföräldrarna och la mig igen.

Syrran blev uttjusig och skitsur på matte, hihi. Matte skulle ta kort på henne efteråt men Affi vägrade titta på henne och gick undan flera gånger men till sist lyckades matte få ett kort där hon inte såg så sur ut på, hihi!

 

Gäller att passa på att få ett kort innan hon fixar till frisyren själv, hihi!


Sen gick jag och matte hem och konstigt nog hamnade vi bägge på soffan, hihi! Matte med ljudbok i öronen och jag utan, hihi! Jag sov lika bra utan som matte tydligen gjorde med ljudbok!

 

Från februari.


Matte har lagat mat men jag var inte sugen just då, varken på min egen mat eller hennes.


Solen har skinit idag men det har även snöat, pytte lite men stora flingor men som tur var var det inget som la sig! Vi hade -10 grader i morse.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards