Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Aamor & Tina - 25 mars 2013 18:36

Matte påstår att jag lite väl många idéer ibland men jag kan väl inte hjälpa att min hjärna hela tiden, nästan i alla fall jobbar med att fixa fram godis, hihi!

Jag har väl inga konstiga idéer?

I gårkväll serverade matte mat till mig men jag var inte sugen på det utan ville ha godis istället och var övertygad att matte hade det uppe på soffbordet.

Jag frågade henne flera gånger och hon sa "nä här är inget utan ät din mat" - suck!

Eftersom jag misstänkte att hon inte förstod mig riktigt frågade jag höger och högre och försökte se över bordskanten men det gick bara inte.

Tror att matte till slut tröttnade på mina frågor och sa då att hon skulle lyfta upp mig så jag själv kunde se efter, kollade väldigt noga men det enda jag hittade var hennes mattallrik. Nu luktade den rätt så god och där var några smulor kvar så jag började slicka den ren men helt plötsligt var där mat på den, inte så god kanske men den slank ner ändå och när där var tomt var även min matskål tom - matte lurade mig!

 

Jag är nog inte så lite bortskämd, hihi!


Då börjar en ny arbetsvecka igen men det bästa är att den är kort och sen är vi lediga i hela 4 dagar - toppen!

Syrran har passat mig och velat "bestämma" över mig några gånger idag men det kan hon väl få göra för hon är ju sååååå mycket äldre än vad jag är, hihi! Så länge hon inte stör mig när jag sover så......


Matte var väldigt sen idag för dels jobbade hon länge och sen skulle hon och en av kollegerna ner till en smyckesaffär och titta ut nått de ska få för att de jobbat i många år, hihi!

Matte väljer troligen ett guldarmband för nån klocka använder hon aldrig och halsband har hon, hon är rätt trist för hon skiftar nästan aldrig sina smycken.

Hon hämtade mig först 17.30 men så hade hon också varit inne i min affär och handlat tuggben med kycklingfilé på och jag går ju att muta, hihi!


Åt min mat när jag kom hem och den intogs på det vanliga stället - på golvet i köket!

Ska nog sova lite nu för matte sa nått om att tofsen behövdes sättas om och sover jag slipper jag, hihi!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards