Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Aamor & Tina - 26 mars 2013 17:43

Det har varit en solig dag och matte säger att det är snart dags att ta fram solbrillorna, hihi!

Fast i morse var det kallt, -7 grader så även om våren försöker göra vad den kan vill inte Kung Bore släppa taget riktigt än.


Idag har mattefar varit jättesnäll och lagt ut mattor på trädäcket till oss och där la vi oss för att sola, varmt och gott!

Tyvärr fick mattefar för sig att borsta mattorna och påstod att mattorna inte låg där för vår skull!

Vi fick flytta oss men vi gick bara runt och la sig där han borstat klart, hihi!

Han påstår att de var fulla av hår från oss men det kan jag inte förstå för vi har ju hur mycket som helst kvar på hela kroppen, hihi!

Okej jag älskar att gnugga och rulla mig på deras mattor men inte kan det väl vara mitt hår för det!


När jag och matte kom hem hoppade Ollie ut från buskarna och skrämde oss nästan, tyvärr ville han bara hälsa på min matte och sen busa med sin "lillebror".

Matte har serverat mig mat men jag är inte sugen än, tar kanske lite senare eller inte!

 

Gammal bild men jag ligger nästan likadant nu, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards