Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Aamor & Tina - 2 april 2013 17:47

...... är det nu men tro inte att jag och matte är helt förvirrade för vi vet att det är tisdag men det är dags med jobbet igen och då är det väl "måndag"!


Matte somnade sent men vaknade innan klockan ringde ändå, hon hade drömt något fruktansvärt sa hon och hon blev så glad när hon hörde mig!

Hon hade drömt att hon var tvungen att sälja mig men att hon ångrat sig precis efteråt och hittade inte de som köpt mig! Värre mardröm kan man ju inte ha för bara tänk att vara utan mig . hu säger jag bara och att jag skulle vara hos någon annan än matte är otänkbart!

Hon sa när hon vaknade "Aamor är du här? -Jja jag hör dig snarka" men då vaknade jag - suck!


Varit en bra dag hos syrran för jag har mest sovit, hihi! Vi var ute och busade ett tag på trädäcket men sen la vi oss och solade för det har varit ett riktigt kanonväder idag trots att det var -6 i morse!

Fast så fort mattefar släppt in oss fick jag bråttom in och upp i soffan och somnade på studs, hihi!


Matte var lite sen för hon och mattefar var och beställde blommor till en begravning, mattes ingifta fasters mamma har gått bort och mattefar ska dit men blommorna skickas ju dit innan.

Sen köpte mattefar blommor som han ska plantera i krukor ute men de får stå inne ett tag till för det är ju kallt om nätterna men han ska nog plantera dom i morgon och ha dom i uterummet så länge så jag och syrran lär nog hjälpa till med det i morgon om inte den där typen "ivägen" är där och stör, man kan ju aldrig se honom så han måste vara osynlig men ändå helt odräglig, hihi!


Nu har vi varit hemma en stund, rätt länge ändå för jag har hunnit äta mitt torrfoder med lite kalvsylta på - mums!

Matte fick nog nått "spel" för hon for ut på balkongen och tvättade fönster, insidan fick sig en omgång "men det är utsidan som är värst, matte" sa jag men de ska hon ta en annan dag sa hon då!

Nu ska vi hålla kväll och göra .......... ingenting mer än ta oss in till soffan och sen gå ut sista rundan när jag behöver det!

 

Gammal bild!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards