Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Aamor & Tina - 3 april 2013 18:30

Tänk att det redan är onsdag och att jag bara ska lämnas bort 2 dagar till, hihi!


Idag har jag och syrran varit hjälpredor till mattefar när han planterade blommorna och det bästa av allt var att den där typen "i vägen" inte heller var där, hihi!

Fast ska vi erkänna så tröttnade vi rätt fort på att hjälpa till och efter att vi nosat igenom allt la vi oss för att sola lite istället, mycket skönare!

Var runt -5 i morse men solen har värmt gott hela dagen så nog vågar vi hoppas på att våren snart kommer på riktigt.

Matte såg Strandskator idag så hon säger att det är vår - hon är lite tokig!


Matte åt mat när vi kom hem men när hon serverade mig min gick jag in och la mig i soffan, äter kanske senare.

Hon har suttit och tittat på det sista avsnittet av antikrundan nu på datorn och jag tröttnade på att ligga själv i soffan så jag ligger just nu och värmer hennes ena fot!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards