Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Aamor & Tina - 12 april 2013 16:08

Ni skulle ha hört hur matte lät i natt men framförallt i morse när hon började snacka, lät värre än en hes kråka eller en tonårskille i målbrottet.

Hon har blivit förkyld på riktigt nu, sist hade hon "bara" halsont men nu är det alla andra symptom säger hon.

Tror det blir en väldigt slö helg här hemma hos oss och troligen har jag inte heller nått emot det, hihi!


Dagen hos syrran har varit bra, vi har gjort lite av varje. Kelat på bordet, suttit i fönsterkarmen och tittat ut, skällt på några hundar som passerade utan vårt godkännande, busat i hagen och självklart sovit!

Har inte varit så kul ute i hagen för det har varit kyligt och lite duggregn hela dagen och just nu rullar dimman in.

Det var plusgrader även i morse, hela +3 så det tar sig, hihi!


Matte hämtade mig direkt efter jobbet och vi tog bilen hem så han kan få vila i garaget nu i helgen och på måndag ska matte få på sommardäcken när hon slutat jobba.

Peggy kom gåendes emot oss och hade följe med oss den sista biten hem, hon ville nog önska oss en trevlig helg, hihi!

Matte la upp maten till mig men jag var inte sugen just då så just nu ligger jag inne i soffan och slappar lite, har en känsla att matte kommer snart in och slappar med mig för hon ser helt färdig ut, hihi!


Trevlig helg på er!

 

Bild från april 2012, jag och Peggy!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards