Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Aamor & Tina - 15 april 2013 17:15


Matte såg denna på Facebook och tyckte den var perfekt!


Jaha då var det måndag igen och det innebär att jag ska iväg till syrran och matteföräldrarna och matte ska jobba.

Sovit gott i natt även om matte har hostat och varit uppe två gånger och störat sig.

Det var riktigt varmt när vi gick iväg ner till garaget, först gick vi så klart en liten runda och när vi passerade Netto och såg på deras termometer/klocka så stod det att det var 9 grader - härligt!

Blev jätteglad när vi stannade hos syrran och jag hade bråttom av för att hälsa på henne och matteföräldrarna, matte var lite långsam tyckte jag och fick säga till henne att skynda på, hihi!


Det fina vädret har varat hela dagen och altandörren har stått öppen nästan hela dagen så vi har gått in och ut som vi själv velat, det är toppen!

Så det har ju blivit lite bus i hagen och på trädäcket. När syrran har pinkat på gräset och jag inte ser detta kommer hon fram till mig och drar mig dit i örat så att jag kan markera över och sen kollar hon in att jag "skött" mig, hihi!


Matte jobbade inte länge idag för det ska hon tydligen göra en annan dag men ja jag får väl finna mig i det också.

Dock var hon ändå sen för hon skulle få bytat till sommardäck efter jobbet och det tar sin lilla tid plus att hon var hemma med ett fack ägg som hon köpt av nån med hönor som lever som hönor bör göra - de är sååååå goda de äggen!

När vi kom runt hörnan vid vårt hus kom Peggy mot oss och ville kela lite och efter henne kom snacksalige Igor, sen kom Kaki och Ollie, inte utan av jag och matte känner oss välkomna hem, hihi!

Satte oss på bänken en stund för där var både sol och skugga och då kom Simba upp och ville hälsa på matte men jag ville själv hälsa men blev nog lite för ivrig så han stack iväg men han blev inte rädd för han känner ju mig.

Har ätit min mat och matte säger att jag har blivit så duktig på att äta nu och har ätit varje dag väldigt länge men jag äter bara en gång/dag och det får räcka.

 

Gammal bild men så här trött blir jag efter maten!   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards