Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Aamor & Tina - 16 april 2013 20:22

Idag hade inte matte och jag så bråttom iväg för matte skulle börja lite senare, de skulle på internat med jobbet och matte och ena kollegan skulle inte köra förrän 7.50, 40 minuter senare än vad hon vanligtsvis kör.

Matte sa att hon skulle komma och hämta mig lite senare än vanligt men hur sent visst hon inte.


Jag har haft en toppendag hos syrran, vi har varit ute mycket och sen fick vi besök 2 gånger.

Ett besök var Kenzos och Yatzys husse som skulle hitta på nått tillsammans med mattefar och sen kom en väninna till mattemor, de har känt varandra i evigheter och matte och hennes dotter har gått i samma klass sen lekis till 9:an.

Syrran och jag vissade alla trix och idéer vi har och allt vi kan göra och hon var väldigt imponerad, hihi!


Väntan på matte blev rätt dryg och den sista 1,5 timmen låg jag och tittade mot ytterdörren.

Hon kom inte förrän 19.55 så ni kan ju själv räkna ut hur lång väntan blev för lille Aamor, hihi!

Fast jag hade ändå tur sa matte för på internat brukas det sovas över men matte ville inte det och sen var det bara ca 2 mil hem och att sova hemma hos mig är ju skönast.

Tur var det för jag hade inte velat äta hos matteföräldrarna men så fort vi kom hem åt jag.

Nu ska vi bara mysa resten av kvällen och i morgon ska matte iväg igen men då varar det inte så länge.

 

Så här snäll kan jag se ut när jag får hem matte (gammal bild), hihi.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards