Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Aamor & Tina - 19 april 2013 18:53

Ja nu är det äntligen fredag och just nu är den bästa delen för nu är jag hemma med matte och det kan knappast bli bättre!

Dagen innan har också varit bra för vi har mest sovit, hihi!

Syrran hämtade mig en gång och sa att vi skulle upp i fönstret och titta ut, hon ville inte vara där själv men jag tror hon ville skälla ut någon hund som eventuellt skulle komma gående utanför.

Det är så att sitter vi där en och en säger vi inget, jo jag kan väl blåsa upp mig och fnysa lite så rutan blir prickig men när vi är två är vi tuffa och säger ifrån att man ska inte gå utanför tomten bara så där och se malliga ut, hihi!


Jag fick åka bil hem och det är lika kul som vanligt och äta behöver jag inte göra för det gjorde jag hos matteföräldrarna när matte kom, hon fick mat där idag för matte kunde inte tacka nä till äggakaka och stekt fläsk.

Blev inget utesittande för matte tyckte att det blåste kallt och sen bar hon på tvättmedel och sköljmedel och en del frukt som hon missat att handla igår - så går det när hon "glömmer" att skriva handlelista!

Vi ska bara njuta av fredagen nu, jag ska i alla fall men matte ska hänga upp tvätt för hon drog igång tvättmaskinen.


Det fina vädret vi haft de senaste dagarna har nog flyttat på sig för det har varit kallare idag och lite regntungt utan regn och så har det blåst en hel del.

 

Så är kommer jag nog mest att tillbringa kvällen eller i någon annan skön sovställning (gammal bild).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards