Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Aamor & Tina - 22 april 2013 17:54

Matte hadl lite problem att somna igår kväll eftersom hon slumrade på soffan innan men 23.30 släkte hon i alla fall och somnade efter ett tag men 00.25 vaknade hon av en knall och for upp, själv brydde jag mig inte det minsta för jag tvättade en tass just då.

Matte tittade ut och sa att det lät som någon smällt av en bomb på parkeringen men det enda hon såg var en bil som larmet hade gått på antagligen för att smällen var så hög.

Vi vet än inte vad som hänt men fler har hört det.

Efter ett tag somnade matte igen.


I morse fick jag sällskap på rundan till vår bil, Peggy kom och ville följa oss en bit och jag var överlycklig men matte blev smått frustrerad på mig för jag kunde inte gå och så glömde jag bort att göra det jag skulle göra ute, hihi!

Så länge Peggy går går jag men när hon stannar kastar jag mig ner på marken och ligger där för att invänta henne, rundan tog 3 gånger så lång tid som vanligt så det var tur vi var ute i god tid!


Haft en toppendag hos syrran som vanligt, hon har passat mig hela dagen och har jag gått utom hennes synfält har hon kommit efter och kollat in vad jag gör.

Ett tag låg hon i fönsterkarmen och jag i hallen utanför köket och hon såg mig hela tiden men jag ville ligga på annat ställe och flyttade på mig och då skulle hon ner direkt och se var jag blev av och sen satt hon där och passade mig - hon är så söt min syster.

Glad blev hon i alla fall när jag kom i morse!


Matte jobbade inte länge idag och då vet jag att det blir längre en annan dag men det fixar jag.

Vi gick hem nästan direkt och medan matte tömde diskmasinen och fixade mat till sig åt jag mitt torrfoder.

Tänker sova en stund nu, kanske ända fram till jag ska gå ut nästa gång!

Har varit uppe på trimbordet för tofsen ja matte gillade inte det jag fixat till själv, hihi! Det blev lite extra mys där uppe och jag somnade nästan!

 

Jag och Peggy från innan denna månad!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards