Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Aamor & Tina - 2 maj 2013 18:20

Matte och jag är nog lika förvirrade idag för det känns som måndag men det är ju torsdag, hihi! Bra att det är det för då är det ju fredag i morgon!


Syrran har vaktat mig som en hök idag, så fort jag försökt mig på en mattgnuggning har hon varit där och tagit tag i mitt öra.

Vi skulle ut i hagen vid ett tillfälle men hon fällde mig direkt när vi kom ut på trädäcket så vi kom aldrig ut i hagen, hihi!

Strax innan matte skulle komma, jag visste att hon skulle komma så sa mattefar till oss att springa ut och pinka lite men jag ville inte utan gick ut genom dörren för att lika snabbt vända och springa in igen - tänk om jag missade matte. Nu kom inte matte utan mattefar gav sig iväg istället.

De skulle nog handla och har jag tur kanske något till mig, hihi! Nu blev det bara 1 påse Frolic men alltid något!


Då matte kom fick jag väldigt bråttom att hämta en leksak och när jag sprang mot matte för att ge henne en puss skrattade hon åt mig, efter att vi pussats då så klart för jag hade ett stort tygben i munnen och min mustasch hade lagt sig över nosen och följt med in i munnen med benet - hon undrade om jag kunde andas överhuvudtaget! Klart jag kunde!


Precis när vi kom runt kortsidan vid vårt hus hoppade en katt ut från rabatten och först blev både jag och matte rädda men så hörde vi ett mjau och såg att det var Peggy. Hon följde oss runt hörnan för att sen gå hem till sig.

Satt ute en stund för att njuta i solen och titta på katter men sen blev vi hungriga och gick in och åt.

Jag har börjat gilla havregrynen på maten och min mage är bättre - peppar peppar ta i trä säger matte och knackar sig i huvudet, hihi!

 

Trött efter maten (gammal bild)!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards