Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Aamor & Tina - 5 maj 2013 16:15

Matte vaknade redan klockan 7 men som tur var la hon sig igen och lyssnade på sin bok och somnade igen, hihi!

Mer lagom tid sen för mig när hon vaknade klockan 9, så ska det vara på helgerna om jag får bestämma!

Vi gic k ut på dagen första runda och det var soligt och skönt, inga katter ute just då men jag får ju fler chanser.


Vi har nog mest slöat idag men det ska man väl göra när det är söndag.

Jag hamnade på trimbordet och fick tofsen omsatt och så borstade matte igenom min päls.

Har hållit ett vakande öga på matte för hon har hållt på vid spisen ett tag, nån köttgryta och jag fick en bit morot men jag bara bet i den, gillar morötter bättre när de är rivna, hihi!

La mig och glodde på morotsbiten för att se vem som gav sig först och det blev jag för matte gav mig mat och eftersom jag kände ett litet sug i magen åt jag den också, hihi!

 

Ska kanske smaka lite av köttet i grytan men det luktade konstigt för matte har slagit i lite vin men jag ska ge det en chans för det mesta har kokt bort!


Varit ute och snackat med både Peggy och Ollie och sett några andra katter men de ville inte hälsa nära.

Hoppas de också är ute nästa gång vi ska ut för just nu var det för varmt att sitta på bänken för solen stod där och gassade så vi satt inte där så länge.

Nu ska matte äta sin mat men jag struntar i det och lägger mig och vilar istället!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards