Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Aamor & Tina - 6 maj 2013 21:04

Äntligen är jag hemma!


Jag fick åka bil till syrran i morse och det är alltid nått som jag gillar får jag får ju vara nära matte och sen kan hon inte rymma från mig!

Har sovit en hel del uppe i soffan idag, är alltid tröttsamt när det är måndag, hihi!

Soligt och varmt nästan hela dagen men på eftermiddagen mulnade det men det fortsatte ändå att vara varmt.

Matte jobbade länge och bara det blir man trött av men det blev inte så länge som hon skulle gjort för hon kompade de sista 30 minuterna.


Vi gick hem och matte serverade mig min mat men jag gick och la mig istället, var inte så sugen då.

Tyvärr var vi bara hemma i ca 1,5 timme för sen gick vi bort till syrran igen.

Matte och mattefar skulle iväg och lyssna på någon som pratade om pengar med tillbehör, hihi och sen skulle de få mat efteråt. Jag och syrran passade mattemor eller så var det kanske tvärtom, hihi!


Strax efter 20 hörde jag mattes bil men det var bara mattefar som kom in genom dörren så jag misstänkte att matte stod kvar där ute. Hon satt på huk och väntade på mig så jag hoppade rakt upp i hennes famn.

Vi gick in och snackade lite med mattemor och sen gick vi hem.

Var ganska så hungrig då så när matte satte ner maten till mig åt jag upp nästan allt!

Så äntligen är vi hemma och det är det bästa!

 

(gammal bild)


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards