Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Aamor & Tina - 10 maj 2013 17:42

Vaknade tidigt idag, redan 06.30, ja inte jag men när matte gick upp vaknade ju jag - matte är vi lediga kan vi väl sova längre!!!

Vid 8 gick vi ut och matte passade på att kasta en soppåse och sen var jag väldigt bestämd att vi skulle gå till garaget, jag satte mig utanför vår port och vägrade gå en meter till förrän matte öppnade!

Rusade in och blir mött av Peggy som blev glad över att få komma ut, hon hade väl smitit in tidigare på morgonen!

Vi kelade lite och sen satte hon sig i en rabatt men jag fick inte gå in bland buskarna för matte så jag la mig utanför!

 

Ser ni henne?


Vid 10 gick vi bort till matteföräldrarna för jag och matte skulle köra ut till mattes kusin och deras son.

Vi skulle ta matteföräldrarnas bil för efter besöket skulle vi göra en sak till.

Adam blev så glad när han såg mig att han släppte in mig men min matte brydde han sig inte om först, hihi!

Vi busade lite men jag orkar inte hålla hans takt så jag funderade ut ett bra ställe att vila på men Adam höll koll på mig för stället jag hittat var hans, hihi!

 

Jag fick låna den så länge jag ville ändå!

Efter att matte och Ulrika fikat gick vi en runda och jag träffade på deras grannes hund, en Tax som heter Sacco, han vaktade deras fruktodling, odlingen är borta för de ska sälja marken men än så länge vaktar han där, hihi!

Inne igen gick vi in och lekte på Adams rum. massor av saker att undersöka och gosiga mattor att vila på!

 

Lite snack mellan mig och Adam blev det!

Ulrika satt i en soffa och jag hoppade upp till henne och Adam satte sig också där men när sen Adam gick iväg och sen hamnade hos min matte och i hennes knä var jag snabbt nere och la mig på mattes fötter för hon är ju min och ska Adam sitta i hennes knä ska jag ligga nära!

Vi tackade för oss strax efter 15 och drog vidare till nästa grej vi skulle!


Körde hemåt igen men vi kom inte hem utan vi stannade framför en byggnad med stora dörrar och jag och matte gick in och matte tryckte på en liten TV, vi satte oss i bilen igen och efter en stund körde vi in genom en av de stora dörrarna.

Matte gav bilen till en man och vi satte oss i en annan del och väntade.

Vi var på bilbesiktningen med matteföräldrarnas bil!

 

Hur länge ska vi vänta här matte?

Bilen har dragit vidare så den syns inte! Inte ett enda fel på bilen!


Hem till matteföräldrana, satte bilen och in och snackade med en glad Affi som ville busa men jag var helt slut!

Gick hem efter en stund och så satt vi på bänken och njöt av vädret, ganska så kvavt idag också men solen kommer fram då och då.

Inne åt jag min mat och jag måste berätta att min mage var bra i morse, hihi hoppas det håller i sig så!

Nu ska jag sova en lång stund för som sagt jag är helt slut!

Matte säger "det är inte mycket det fina tål" - jaja!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards