Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Aamor & Tina - 12 maj 2013 16:30

Matte är hopplös med att vakna tidigt när vi är lediga, okej hon sover kanske en timme längre än vanligt men hon går ju och lägger sig senare så hon borde sova längre.

Jag har fått säga till henne flera gånger att det är dags att lägga sig men jag hon lyder inte alltid!


Strax efter 9 gick vi ut på dagens första runda och jag var väldigt bestämd med vart vi skulle gå! Jag skulle gå och hälsa på syrran!

Matteföräldrarna undrade vem som skrämt upp oss och jag svarade matte, hihi.

Syrran blev i alla fall jätteglad när hon såg oss. Hon skulle nosa igenom hela mig innan hon förstod att hennes lillebror luktade som han gjorde för att han badat, hihi!

Strålande solsken så vi var ute på trädäckert ett tag, matte la sig på golvet och njöt i solen och då passade syrran på att kela med henne, jag blev tvungen att gå dit då och då för att gå mellan de två, hihi!

Matte och Affi lekte, matte lyfter upp henne på raka armar och gjorde så som man gör när man tränar med skivstång och Affi gillade det, kom tillbaka flera gånger och när matte och hade hon inte gillat det hade hon sagt det till matte.

Vi var hemma igen strax innan 13 igen - lagom är bäst och idag är ju sista dagen på denna långhelg!


Blev lite slöande här hemma efter att matte satte om min tofs som jag gnuggat ner, försökte gömma huvudet men matte hittade det ändå så det var lika bra att vara still så gick det fortare.

Jag sov mig igenom när matte åt sin mat men jag ska få mat sen när jag blir hungrig.

Ska nog snart gå ut en runda och kolla efter katterna, har hälsat på några idag för deras matte kom ut innan och då följer de nästan alltid med henne.


 

Gammal bild på mig och syrran in action, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards