Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Aamor & Tina - 14 maj 2013 17:53

Igår snackade matte med mina kattkompisars matte och flera av katterna var runt mig och jag var supernöjd trots att Peggy knappt tittade på mig, hon är lite högfärdig när hennes matte är med, hihi!

Åt ingen mat igår och trots att matte sa till mig struntade jag i det och gick och la mig istället.

I natt vid 02 kallade jag på matte för jag behövde gå ut, hon var inte precis överlycklig och såg ärligt talat rätt trött ut, liknade nog en sån där zombie, hihi, vilket som så gjorde jag vad jag behövde och sen somnade jag igen men matte gnällde i morse att hon tittat på klckan senaste gången 03.20 och då hade hon inte somnat - ojdå!



Regnade i morse när vi gick iväg, inte så mycket men det hade nog kommit mer under natten för det var rätt blött.

Kom mer senare men då var jag inne så det gjorde inget.

Sen kom solen fram och det blev skönt ute igen.

Mattefars bror och hans fru kom på besök idag och de två gillar vi så vi blev glada och skulle hälsa och pussas, hälsa är okej säger de men pussandet hoppar de gärna över - hmmm!


När matte kom så fick jag , Affi och mattefar åka iväg med bilen, matte skulle köra mattefar som hade ett ärende några mil bort och vi gillar ju att åka bil så när vi blev tillfrågade om vi ville hänga med var det ingen tvekan.

Matte fick mat sen hos matteföräldrarna och jag blev erbjuden att smaka, var stekt spätta men jag fnös åt det.

Åt min mat sen när vi kom hem, riktigt gott idag, hihi!

Har fått min tofs omsatt för den hade fallit ner så pass mycket att jag fick håret i munnen och tydligen störde det matte - mer än det störde mig i alla fall, hihi!


Liten kul sak på 2,4 kg har vi fått i släkten idag för mattes ena kusin har blivit farmor till en lite flicka som kom till världen 1 månad för tidigt för mamman mådde inte riktigt bra. Grattis till alla i familjen!


Måste ju också berätta att den stulna lånade pipleksaken blev återlämnad idag, matte fick bära den hem till Affi för jag ville inte och när hon såg den högg hon den direkt och gick och la den i sin kökssäng, jag blev inte luggad av henne, hihi!


 
  Annars kan ju detta hända att hon jagar mig, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards