Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Aamor & Tina - 16 maj 2013 18:24

I går kväll på sista rundan träffade jag på Peggy och jag hade tur för hon ville kela! Ganska mycket också, hihi!

 


I morse var det varmt redan på morgonen så det det skulle nog bli en strålande och varm dag och vi fick rätt.

Jag ville busa med syrran nästan direkt jag kom dit men hon var inte alls med på noterna så vi la oss strax efter att matte kört iväg till jobbet.

Vi har hjälpt mattefar att skruva staket men efter en halvtimme blev vi pipiga enligt honom och ville in istället, vi har ju jobb att sköta och det är ju att hålla reda på både mattefar och mattemor!


Matte var och handlade idag innan hon hämtade mig så självklart var hon sen men hon fick en massa pussar när hon kom och så fick hon en fisk, en pipleksak.

Vi gick hem sen och så satte vi oss ute en stund i det härliga vädret, blev i skuggan för det är varmt fortfarande.

Katterna syntes inte alls så de ligger nog inne och kommer troligen ut senare.

Skällde på grannhundarna men matte sa att jag inte får skälla på grannarna så jag tystnade och tittade på dom bara.

Blev lite överraskad för jag låg där i godan ro och helt plötsligt kommer de ut genom porten, klart man skäller lite då tycker jag och speciellt om det är hundar, tvåbenta skäller jag inte på, hihi!


Har ätit min mat och det är lika gott än med Barf bland torrfodret, matte har köpt en kalkon middag också men den sorten har jag inte smakat än, bara smakat kyckling middagen.

Matte satte upp mig på trimbordet för jag hade mycket hår som hängde ner i ansiktet och det var skönt när det kom bort!

 

Jag kan se ordentligt igen!


Himla tur att det bara är en dag till denna vecka för jag börjar bli trött nu, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards