Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Aamor & Tina - 21 maj 2013 16:56

I gårkväll när jag var ute på dagens sista runda satt vi ute en stund och kollade efter katterna men inga syntes.

Då kom en granne som bott här längre än matte och först nu sen jag flyttade hem har börjat hälsa och snacka lite och han sa "här är ju inga katter ute" och matte svarade "nä men det är bättre att han får titta lite längre för annars ska han ut en gång till", fräckt sagt av matte - vad tror hon om mig, hihi - kan nog stämma, hihi!

Sen frågade han lite om mig och sa sen att han tycker att jag verkar vara en cool hund!

Kan man bli annat än stolt, hihi!

Jo sa matte det är han och han vet vad han vill och oftast ser han till att det blir så, hihi!

För grannen hade aldrig träffat på en så lugn och kattintresserad hund som jag är - nä jag är unik på mitt lilla sätt, hihi!

Den coola killen! 



Veckan börjar ju bra med att jag och matte redan är hut trötta som helst på morgnarna och det är ju några kvar denna vecka men det går nog bra ändå!

Varit en lugn dag hos syrran, lite bus men det mesta blev när matte kom och hämtade mig, jag blir lite modigare då, hihi!

Det regnade när vi gick hem och vädergubbarna sa att det skulle komma mycket regn här hos oss i kväll och natt men vi satt ändå ute en liten stund när vi kom hem men när dropparna blev större och tättare gick vi in.


Har inte ätit än men ska göra det snart, passar på att vila lite nu innan och se till att jag blir torr och kanske äta tillsammans med matte.

Nu hoppas vi att det inte regnar för mycket när vi ska ut på sista rundan!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards