Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Idé!

Av Aamor & Tina - 22 maj 2013 18:16

Det hade regnat lite i natt så gräset var blött i morse och det var lite kul att springa i det.


Syrran och jag fick besök av mattefars bror och hans fru och det var kul, vi gillar ju när det kommer tvåbenta och hälsar på oss.

Annars har vi mest sovit för det har varit grått och trist väder med lite regn då och då.


Matte kom lite senare för hon skulle göra ett ärende först men det gick rätt snabbt ändå.

Vi gick hem och trots att vi satt ute en stund kom inga katter och hälsade på oss, lite trist men de tycker nog att det är för blött ute, hihi!

Jag åt min mat när vi kom in och sen satte matte om min tofs, som ändå har hållt ett par dagar nu men ögonen skulle tvättas så tofsen fick sig en uppfrisking också samtidigt.

Sen kom jag på en brilliant idé att kanske det var så att Peggy var instängd i garagelängan så jag bad matte att vi skulle gå ut och mycket bestämt gick jag ner dit och satte mig framför vårt garage men tyvärr var där ingen Peggy trots att jag kollade väldigt noga så vi gick hemåt igen.

Satte oss en stund på bänken och kollade lite men så började det regna och då ville inte matte vara ute längre.

Nu tänker jag sova en stund!

 

Nyfixad!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

22 maj 2013 18:55

Så snäll du är som ville kolla i garaget för säkerhets skull! För TÄNK om Peggy vart inlåst där...
Nu ringer den där dumma bara två gånger till på morgonen sen är det HELG igen! Bra eller hur?
Du är urtjusig på bilden!!!

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

22 maj 2013 19:16

Ja men måste tänka på sina vänner, hihi!
Den klockan skulle jag kunna ge bort vilken dag som helst men matte säger att vi behöver den.
Tack! :)

 
Dui och Deco

Dui och Deco

22 maj 2013 20:02

Vad du är omtänksam! Bra att du kollar så att Peggy inte är instängd.Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

22 maj 2013 20:08

Man måste tänka på sina vänner och hade jag "räddat" henne hade jag fått massor av gos!

 
Melody

Melody

22 maj 2013 20:50

Så fin tofs du har! Matte bara klagar på att jag gnuggar sönder min!
Här vräker regnet ner så det blir att springa fort på sista kissrundan!
Matte gillar inte när jag sprungit på blöta gräsmattor innan jag ska
krypa ner i hennes säng.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

22 maj 2013 20:53

Det gillar inte min heller, hihi!
Du är bara en liten tös än och vi tror att du kanske slutar gnugga snart ;)

 
Laika

Laika

22 maj 2013 21:00

Vilken tur att du kom på att Peggy kunde finnas i garaget, men himla synd att hon inte var där. Bättre lycka nästa gång :)
Söt du är när du är nypiffad :) som vanligt då, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

22 maj 2013 21:23

Ja tänk om hon suttit där helt själv och längtat efter lite Aamor-kel, hihi!
Tack söta du!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

22 maj 2013 23:55

Mjau så omtänksam du är som trodde att Peggy skulle finnas i garaget. Tur att hon inte var där och blivit instängd :(

Så jamars söt du är när du har fått din tofs uppsatt igen, mjau

Tass i tass

http://kattenalice.blogspot.se

Aamor & Tina

23 maj 2013 06:39

Hon har ju tur ändå för det är 17 garage som hon kan både gå in och ut ur men jag får ju ta mitt ansvar och kolla det då och då ;)
Tack ska ni ha!

 
Frasse

Frasse

23 maj 2013 15:26

Bra att du håller koll på katterna, tänk om Peggy hade varit instängd i garaget <3
Du är så fin i din tofs, själv kan jag tyvärr inte sätta upp pälsen, jag tvingas köra samma kortpälsade frisyr hela tiden :-)
Sova är ALDRIG fel, hihi... :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

23 maj 2013 16:31

Nä du behöver ingen tofs ;) mitt hår växer hela tiden och vill jag inte ha tofs får matte klippa mig och bara det får mig att rysa, hihi!
Måste ha koll på mina kompisar!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

26 maj 2013 11:20

Så snäll du är som vill kolla garagelängan varje dag så att ingen katt sitter instängd där.
Min matte brukar släppa ut grannens katt ur den andra grannens plåthall emellanåt :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 maj 2013 16:30

Måste ju hålla mig vän med katterna ;)
Snällt av din matte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards