Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Katter!

Av Aamor & Tina - 23 maj 2013 19:28

Varit en fin dag även om det varit kallt i skuggan.

Mattefar ville att vi skulle springa av oss lite ute i hagen men jag springer inte om jag inte vill så jag ställde mig bara i dörren och tittade för att vända om och gå in och lägga mig igen.

Mattefar sa att jag är lat, kanske jag är men jag gör oftast inget som jag inte vill, hihi!


Matte var sen för hon och mattefar var och veckohandlade. Efteåt åt matte mat hos matteföräldrarna och jag sa ifrån att jag också var hungrig så matte tog mat till mig och sen hade jag inte så bråttom hem!

Vi snackade med "mina tjejers" matte, hon som har 4 Shih Tzu och efter ett tag la jag mig ner och vilade och tjejerna sprang inne i sin trädgård och brydde sig inte om mig.

Hemma satte vi oss på stenen och vilken tur vi hade när katternas matte kom gående, då brukar de också komma när de hör hennes röst.

Där var Peggy, Simba, Basti, Igor, Scarlett och Melle och jag var i himmelriket med alla dessa katter.

Okej att Peggy inte ville kela för det brukar hon inte när hennes matte är ute men jag får ju titta på alla när de lekte och busade.

Skällde på några hundar som kom och störde och matte sa till mig att låta bli men vem bryr sig!   


Nu ska vi göra så lite som möjligt och bara slöa resten av kvällen!

 

Blir nog denna ställning snart, hihi!



 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

23 maj 2013 19:47

Vilken kattfest! Viilken skön stil du har! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

23 maj 2013 19:48

Det är så kul att titta på alla katterna!
Ryggen är bra att ligga på :)

 
Melody

Melody

23 maj 2013 19:50

Det ser rätt mysigt ut när du slöar, men här ska det bli en rejäl kvällspromenad
med matte för hon har inte haft så mycket tid med mig idag!
Hon har varit hos barnbarnet på sjukhuset och där får ju inte jag gå in!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

23 maj 2013 19:54

Då kan matte behöva rasta av sig ordentligt!
Skönt att slöa!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

23 maj 2013 19:57

Härligt med så många katter!!!
Vilken tur att vi börjar veta vad som är fram å bak på dig nu.
Vore pinsamt att gulla med fel ände på dig *fniss*. Vi pussar nog på dig åt höger idag ;-)
Imorrn ére FREDAG!!! Äntligen :)

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

23 maj 2013 20:01

Ja det är rätt ända, hihi!
Är brunare i huvudet och överkroppen, i alla fall när jag ligger på rygg, hihi!
Jippie för fredag!

 
Laika

Laika

23 maj 2013 21:05

Lat?? Nej du... hihi, jag håller med. Inte är du lat heller, du vet bara vad du vill eller inte vill :) Vi är envisa och har åsikter, plus ena livsnjutare :D
Skäller man så går liksom öronen i "baklås"...dom hör inget då. Därför spelade det ingen roll vad din matte sa, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

23 maj 2013 21:10

Du har helt rätt för visst vet vi vad vi vill, hihi!
Det där med öronen ska jag berätta för matte för det var riktigt bra ;)

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

26 maj 2013 11:22

Viken skön sovstil du har , Aamor !
Kuligt att du fick träffa såååå många katter på en gång :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

26 maj 2013 16:30

Det är så kul när så många katter är ute för de leker och det ser så kul ut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards