Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Aamor & Tina - 24 maj 2013 17:58

Idag var vi inte så trötta, inte matte i alla fall för hon vaknade innan klockan ringde och då blir känner man sig piggare säger hon.

Träffade på Golden tiken som bor en bit från oss i morse, hon gick lite före oss men när hon fick syn på mig stannade hon och vägrade gå för vi skulle hälsa.


Varit en toppendag hos syrran för vi fick besök av vänner till matteföräldrarna och de älskar djur så det blev en del pussande, hihi!

Först satt vi och lyssnade på deras samtal men vi tröttnade till sist och Affi gick och la sig i sin igloo och jag hoppade upp i soffan och la mig.


En jättebra nyhet nådde oss idag för mattes moster har i det närmaste varit blind den sista tiden, ett öga är helt blint och det andra är skadat av grön starr och till som extra börda har hon haft grå starr också. De har inte vågat operera för att "sätta igång" den gröna starren mer men nu vågade dom för oavsett så såg hon inget.

Idag har hon blivit opererad och hon kunde se igen - jippie!


Så det är enbart jippie-dag idag för det är ju fredag också!!!!!!!

Härligt och när matte hämtade mig fick jag åka bil hem, när hon berättade det ville jag att vi skulle åka på direkten.

Just nu ligger jag och vilar under skrivbordet och låter magen smälta maten.

Senare ska vi gosa mycket men matte ska först bli klar med sina sysslor. Hon har fixat lite i köket redan men sen ska tvätten hängas upp och kanske skulle hon göra nått mer men känner jag henne rätt hamnar hon snart i soffan, hihi! Jag också troligtvis!

 

(gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards