Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Aamor & Tina - 25 maj 2013 19:03

Matte vaknade redan 06.03 i dag men som tur var somnade hon om igen efter en stund så jag kunde sova längre.

Tog en runda sen vid 9 och den blev bara ut om husknuten och sen in igen för jag hade fått syn på katterna, hihi!

Satt ute en stund och tittade på dom men så blev matte hungrig och ville tvunget in!

Lite slappande blev det under förmiddagen men sen gick vi ut en runda och den blev lite längre än ut om husknuten, hihi!


Vid 14 gick vi bort till syrran för jag skulle vara där en stund för matte skulle jobba! En lördag????

Det är så att vi har vårmarknad och hennes jobb har en affär som säljer saker som personerna hon jobbar med gör och då har de alltid ett stånd på marknaden. Matte har aldrig bokat sig på nån marknadestid innan men nu blev det ändå så i år.

Hon shoppade lite på marknaden och även till mig, torkad kycklingfilé som är halva priset mot annars - gott!

Sen blev det lite chillimajs och annat till henne själv.


Syrran och jag var ute på trädäcket en lång stund efter att matte gett sig iväg och sen har vi ägnat rätt så mycket tid åt att tigga godis, hihi!

Matteföräldrarna säger att jag har dåligt inflytande över deras tös för hon tigger mycket mer godis när jag är där, hihi! Hon är läraktig, hihi!

Lycka när matte kom och efter en stund gick vi hem och det blev så att något "råkade" följa med mig, hihihi!

 

Blev en grön denna gång!

Hemma var den del av katterna ute men jag ville inte hälsa på dom för tänk om de velat ha min fina pipis, la mig bara ner och tittade på dom.

Matte kelade lite med Peggy som låg på "vår" sten!

 

Fon trodde nog att det skulle blixtra när matte tog fram kameran, hihi!


Trevlig lördagskväll!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards