Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Aamor & Tina - 30 maj 2013 18:11

Nu är snart ännu en vecka slut och helgen kommer om en ynka morgon till, hihi!

Jag är ju lite morgontrött men piggnar till rätt fort när jag kommer ut för att sen tröttna igen när matte kört till jobbet.


Det har varit ett strålande varmt väder idag och varmt som tusan, matte sa att man blir svettig bara man tänker på att göra nått, hihi!

Själv har jag tagit värmen med ro och sovit inne mest hela dagen, matteföräldrarnas hus är svalt och skönt.

Syrran har skuggat mattefar och följt efter honom vad han än gjort.

Gick ut ett tag på trädäcket till henne och mattefar, tänkte lägga mig i skuggan men syrran stod nere på gräsmattan och "mobbade" mig så till slut sprang jag ner till henne för att jaga henne lite men kom istället på att både 1:an och 2:an var lagom att släppa ut, hihi!

När jag var klar kollade syrran in väldigt noga vad och var jag gjort, känner mig nästan övervakad av henne när hon gör så, hihi!

Fast det är värre när hon drar ner mig i hagen och fram till ett ställe hon pinkat så jag kan pinka över och sen kollar hon om jag gjort som hon sagt!

Hon är så omtänksam min älskade syster, hihi!


Matte hade handlat innan hon hämtade mig så jag fick vänta lite längre på henne men det känns bra med en full kyl igen även om det inte var nått till mig så gillar jag när matte håller på i köket. Tyvärr går våra intressen isär för matte gillar inte att hålla på i köket, hihi!


Hemma har jag hälsat på Ollie och sett några andra katter men inga tvåbenta kom idag och efter en stund gick vi in för jag var hungrig.

Har ätit och fått mitt tugg efteråt och nu gick jag och la mig en stund på mattes fot för jag fick inte mer gott så då kan jag ju lika bra sova en stund, hihi!

 

Gammal bild, här är jag 11 månader!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards