Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Aamor & Tina - 31 maj 2013 17:54

Jag var riktigt trött i morse och låg kvar i min nattsäng så länge som möjligt och när sen matte kallade ville jag knappt komma men då sa hon de magiska orden "fredag idag Aamor" - det är härligt att höra för det är absolut den bästa dagen!!!!!


Varit en bra dag hos syrran men mattemor har varit på rymmen hela eftermiddagen och vi har passat mattefar ordentligt så inte han också försvann och det gjorde han inte som tur var!

Matte kom samtidigt som mattemor och snacka om att jag blev glad att alla var där de skulle, hihi!


Jag fick åka bil hem och när vi stängt garaget så ville jag gå en runda innan vi gick in men matte bar på ett flak ägg så hon var inte så jättepigg på att gå nån längre runda med dom i famnen, hihi!

Vi gick in med äggen och mattes väska och sen gick vi en runda.

Preccis innan vi kom hem fick Peggy syn på oss och vände sig om och kom och mötte mig, jag fick kel och sen hade vi följe hem sista biten!

Ätit min mat och nu ligger jag och vilar för nån vila har det inte blivit precis sen mattemor gav sig iväg för så fort vi hört nån bil har vi rusat in till ytterdörren från trädäcket där vi passade på mattefar, så mycket motion har vi fått idag, hihi!


Nu önskar vi alla en riktigt trevlig helg!

Bild från förra sommaren men så här gott kan man ha det på matteföräldranas trädäck om man inte väntar på nån! 



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards