Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Aamor & Tina - 2 juni 2013 17:51

Idag blev det en riktigt lång sovmorgon och det passade mig utmärkt, hihi!

Matte vaknade först klockan 7 men tyckte att det var på tog för tidigt med tanke på att hon inte släckte lampan förrän 01.10 så hon somnade om igen och vaknade först klockan 10 - så skönt säger jag men matte tyckte det var lite väl länge - ja ja!

Vi tog en snabbrunda och sen satt vi ute en stund men matte blev hungrig och tyckte att vi skulle gå in igen.


Vi har mest slappat under dagen, matte har kollat på nån TV-serie på datorn och jag har passat hennes fötter, hihi!

Matte strök en klänning hon ska ha i morgon för hon ska få en minnesgåva från jobbet, hon har jobbat i många år nu säger hon och förstår inte att de lät en 10 åring börja jobba, hehe!

Riktigt så ung var hon inte!

Matte gillar inte att stryka och gör det bara när det är absolut nödvändigt så det är inte många gånger den där brädan varit framme, hihi!


Vid 15-tiden gick vi på en långrunda, jag mötte en Jack Russel valp på 6 månader och vi lät lika tuffa bägge tills vi hälsat på varandra och matte kommenterade nått om småhundar! Vadå jag är störst av alla ju!

Satt ute en lång stund innan vi gick in och det var tur för en av mina halvstora tvåbenta kompisar kom med sin lillasyster som snart är 1 år och jag passade på att pussa på bägge!

Inne åt jag min mat och sen har jag vilat en stund.


Just nu låtsas matte inte förstå vad jag vill utan hon påstår att jag "traggar" på henne och det kanske jag gör för hon är ju så trög ibland!

Jag vill ut och kolla in mina kattkompisar för jag har bara sett rn på avstånd och jag får ju lite abstinens om jag inte får vara nära dom, hihi!


Bra vecka denna för matte ska bara jobba 3 dagar - fler såna veckor för de gillar jag!

 

Gammal bild!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards