Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Aamor & Tina - 3 juni 2013 22:30

Måndag och det kändes rätt svårt att stiga upp ur min säng i morse och när jag väl gjorde det la jag mig inne på badrumsgolvet och stannade där till matte sa att det var dags att gå iväg, hihi!


Idag har jag varit länge hos matteföräldrarna och syrran, jag började vänta på matte redan 15.30 men hon kom inte!

Varit en solig och bra dag, vi har busat lite ute, lurat mattefar att vi velat gå ut men när han stod i dörren för att ta koppel på oss kom vi inte, hihi. Inte så speciellt uppskattat men vi tycker det är kul!

Matteföräldrarna serverade mig mat men jag ville inte ha nån och det visste de nog redan för jag gör så när jag är hos dom och inte matte är där.

Ja det blev en lång dag borta från matte för hon slutade inte förrän 16.30 och sen skulle hon vara borta igen 18.30 och då var det knappt lönt för mig att komma hem den stunden för jag ligger bara och "gråter" om matte lämnar bort mig igen så, bättre att jag får stanna där hela tiden.

Matte hämtade mig först 22.00 ca och jag blev så glad att jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så det blev lite av allt möjligt, puss, frolic, pipleksak och puss igen!

Syrran blev också glad att min matte kom för hon får ju inte sin kvällsvila när jag är där, jag ska ju "passas"!

Roligt var att matte hade ett paket med sig som jag och syrran hjälpte henne att öppna men det var ju inte till oss - trist!

Matte hade fått en minnesgåva från kommunen för att hon jobbat där i 25 år (jobbar förtfarande, hinner nästan med en minnesgåva till, hihi)!

Hon valde ett armband, en bismarklänk och syrran tyckte att den glimmade fint så hon ville ha den, hihi!

 

En liten del av hennes klänning syns här!


Nu har matte kommit på att jag satt en viss grej i system, varje gång jag varit länge, längre än vanligt os syrran så snor lånar jag en leksak med hem för jag gjorde likadant idag!

 

Det är inte så att jag inte har en likadan hemma, till och med två såna men just denna fick följa med hem idag, hihi!


Åt min mat när vi kom hem och nu ska vi snart lägga oss hoppas jag! Ny jobbedag i morgon!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards