Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Aamor & Tina - 8 juni 2013 18:57

Lite sovmorgon även om matte vaknade 15 minuter efter den vanliga tiden klockan brukar ringa men hon somnade om igen som tur var.

Tog en liten kort morgonrunda och sen satt vi och tittade efter katterna, jag gillar verkligen denna varma årstiden för då vill matte också sitta ute, hihi!

Inne slappade vi lite när matte ätit sin frukost, hon tittade på en serie på datorn, ingen frukost för mig idag för jag åt lite i gårkväll också, måste chocka matte ibland, hihi!


Strax innan 11 frågade matte om jag ville åka en tur i bilen och det ville jag självklart göra så det blev bråttom ner till garaget och matte kunde inte öppna bilen fort nog!

Jag intog min plats och bara njöt även om bilturen nu inte blev så väldigt lång.

Vi stannade nere i stan och jag visste direkt var vi var på väg - till min affär!

Undersökte allt väldigt noga i fall där fanns nått gott tuggben som jag kunde få matte att köpa men jag hittade inget som riktigt föll mig i smaken. Matte köpte en rulle barf mat till mig, gillade inte kalkonen lika bra som kycklingen så det blev en rulle kyckling.

Tillbaka till min bil och matte körde den långa vägen hem, utom stan så att det blev lite längre för denna bilälskande hund att njuta av!


Hemma drog matte igång en maskin tvätt och sen kollade hon om mitt fårskinn var torrt och det var det, som jag saknat det, nu hamnade det på sin plats igen!

 

En noggrann undersökning av hela skinnet kom jag fram till att det luktade inte som det ska! Matte jag är inte riktigt nöjd med ditt påhitt men det har blivit fluffigt igen i alla fall, behövs nog Aamoriseras lite innan jag kan godkänna det fullt ut!


Matte har tittat på bröllopet på TV men jag sov i hallen, matte påstår att jag snarkade så att hon fick skruva upp ljudet på TV:n men jag tror inte henne alls!

Varit ute nu på en runda och suttit ute en stund, Ollie kom och hälsade snabbt och sen gick vi in.

Jag har ätit nu och troligen blir det inte mycket mer aktivitet för oss idag, jag ska givetvis ut fler gånger men inte än på ett tag!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards