Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Aamor & Tina - 14 juni 2013 17:31

Sovit dåligt i natt men det har även matte gjort för först kom hon sent i säng, kanske för att jag behövde gå ut 23.30 och det regnade och sen var det sååååå varmt och klibbigt.

Sen väckte jag matte 01.45 av att jag behövde gå ut igen och även då regnade det så jag ville torka i mattes säng sen och då vill jag ligga mellan hennes underben på täcket och därför var hon tvungen att ha täcke på sig och då blev hon varm igen så det tog lång tid innan hon somnade.

Gissa hur trötta vi var i morse så det är en faslig tur att det är fredag så vi kan sova ut i morgon!


I morse när vi gick ut öppnade sig himlen och efter bara 10 meter var vi geonmblöta som om vi ställt oss i en dusch och ingen skön sån!

Regnet kom både uppe ifrån och på tvären, vattnet rann av oss och vägen till matteföräldrarna gick rätt fort, hihi!

Jag har mest sovit hela dagen för att återhämta mig från nattens vakenhet och när matte hörde det sa hon att vissa har det bra!


Jag fick åka i bil hem och det kändes verkligen som att det nu är helg och vi ska njuta av den.

Där är något i mattes bil som skramlar när hon kör över nått ojämnt men inget känns löst och förhoppningsvis är det nått i bagaget som låter så hon ska kolla där först men hon är ändå tveksam att det är nått därifrån om inte får hon lämna in den på koll!

Matte satte mig på trimbordet så fort vi kom hem för jag såg rätt tovig ut efter morgonens ofrivilliga dusch och tofsen behövdes en omgång.

 

Tada, slutresultatet!


Efteråt åt jag min mat, åt inget igår så jag var rätt hungrig idag och nu ligger jag på mattes fot och sover gott, behövdes nog lite mer återhämtning, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards