Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Aamor & Tina - 15 juni 2013 19:00

Vi la oss tidigt i går, redan 21.30 och så skönt det var men det gjorde att vi vaknade tidigt också, inte tidigare än vanligt men strax efter 6 vaknade matte, själv sov jag lite längre.

Stålande sol i morse så vi satt ute en lång stund efter rundan, matte hade ätit innan så hon hade inte bråttom in.

Inga katter ute då men det var skönt ändå.


Lite slöande och data för mig och matte sen, hon tittade på några gamla avsnitt av Criminal Minds och ja, jag sov, hihi!

Tog en lite längre runda efter middagstid och sen satt vi ute igen. Kom en liten tjej och snackad, hon ville klappa mig och självklart fick hon göra det, sen kom Peggy också och allt blev genast bättre, hihi!

Matte donade lite här hemma, bara lite men sen frågade hon om jag ville hänga med till garaget så hon kunde tömma bagaget i bilen och min bur, en paraplystol, en cykelpump och en låda med annat följde med hem så nu är där bra plats i bagaget och förhoppningsvis skramlar det inte men det får vi prova en annan dag.


När vi kom tillbaka åt jag min mat och matte satte igång att laga mat till sig. Nu har jag sovit medan hon tittade på Vampire Diarys.

Tyvärr har det fina vädret försvunnit och det har kommit regn och åska, knallade rätt bra ett tag men nu är det tyst men regnet smattrar mot rutorna.

Lite smått och gott här idag, inget speciellt mer än matte har varit hemma och det är bara det bästa!

Matte har pratat med min snälla uppfödare och de har planer inför hösten men jag vet inte om jag gillar det nått vidare men vi får se, ingen ny hund i alla fall, hihi!

Från oktober förra året! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards